İsimden Markaya
İşimiz, Geleceğiniz
Firmanızın geleceğini belirleyecek kritik kararlar ve adımlar, uzmanlık gerektirir.
Sadece bilinen bir isim değil, güçlü bir “Marka” olmak, geleceğe ilişkin en önemli hedeftir.
Danışanlarımızın markalaşma perspektifini, uzman deneyim ve bilgisinin yarattığı
doğru metodoloji ile buluşturuyoruz.
İsimden Markaya
İşimiz, Geleceğiniz
Firmanızın geleceğini belirleyecek kritik kararlar ve adımlar, uzmanlık gerektirir.
Sadece bilinen bir isim değil, güçlü bir “Marka” olmak, geleceğe ilişkin en önemli hedeftir.
Danışanlarımızın markalaşma perspektifini, uzman deneyim ve bilgisinin yarattığı
doğru metodoloji ile buluşturuyoruz.
Markalaşma Metodolojimiz
Uzun yıllar içerisinde deneyimlenmiş ve sonuçları ölçümlenmiş markalaşma metodolojisi, bilgi ve ihtisasa dayalı bir bütündür. Çizgi’nin benimsediği Marka Danışmanlığı yaklaşımında, danışan firmaya markalaşma yolculuğunda başından sonuna eksiksiz bir rehberlik sunulur.
Markalaşma Metodolojimiz
Uzun yıllar içerisinde deneyimlenmiş ve sonuçları ölçümlenmiş markalaşma metodolojisi, bilgi ve ihtisasa dayalı bir bütündür. Çizgi’nin benimsediği Marka Danışmanlığı yaklaşımında, danışan firmaya markalaşma yolculuğunda başından sonuna eksiksiz bir rehberlik sunulur.
Yenilikçi ve Yaratıcı Yaklaşım
Tamamen yenilikçi, araştırmacı ve yaratıcı bir anlayış, tüm kurumsal potansiyelin değerlendirilmesi amacına odaklanır. Potansiyelin belirlenmesi; imkân, ilke ve beklentilerin gerçekçi, bilimsel yöntemle ortaya konması, uzun bir sürecin güvenilir temelini oluşturur. Başarılı markalaşma projeleri, bu temel üzerinde ayrıntılı çalışılmış, doğru stratejilerle inşa edilir ve yürütülür.
Yenilikçi ve Yaratıcı Yaklaşım
Tamamen yenilikçi, araştırmacı ve yaratıcı bir anlayış, tüm kurumsal potansiyelin değerlendirilmesi amacına odaklanır. Potansiyelin belirlenmesi; imkân, ilke ve beklentilerin gerçekçi, bilimsel yöntemle ortaya konması, uzun bir sürecin güvenilir temelini oluşturur. Başarılı markalaşma projeleri, bu temel üzerinde ayrıntılı çalışılmış, doğru stratejilerle inşa edilir ve yürütülür.
Ekip Ruhu
Her projede, yükselen “marka”mızla hedefe giden yolda omuz omuza, ahenkle yürüyen bir ekip olarak hareket ederiz. Aralıksız, doğrudan, bire bir iletişim, yaratıcı önermeler, ufuk açan çözümler, periyodik ölçümlemeler, dönüt analizleri, yön veren raporlamalar, ekip beraberliğinin ve yol arkadaşlığının ayrılmaz unsurlarıdır.
Ekip Ruhu
Her projede, yükselen “marka”mızla hedefe giden yolda omuz omuza, ahenkle yürüyen bir ekip olarak hareket ederiz. Aralıksız, doğrudan, bire bir iletişim, yaratıcı önermeler, ufuk açan çözümler, periyodik ölçümlemeler, dönüt analizleri, yön veren raporlamalar, ekip beraberliğinin ve yol arkadaşlığının ayrılmaz unsurlarıdır.
Bütünsel Marka Yönetimi
Marka Danışmanlığı sürecinde sunduğumuz hizmetin her boyutu diğeriyle etkileşim halinde ve tutarlıdır. Marka iletişim stratejisinin belirlenmesi, iletişim araçlarının kullanımına dair ilkeler, pazarlama unsurları ve stratejileri, kurumsal kimlik, reklam araçlarının ve aktivitelerinin yönetimi, hedef kitle analiz ve yönetimi, kurumsal tutum ve davranış ilkeleri, süreçte iç içe geçen hizmet başlıkları arasındadır.
Bütünsel Marka Yönetimi
Marka Danışmanlığı sürecinde sunduğumuz hizmetin her boyutu diğeriyle etkileşim halinde ve tutarlıdır. Marka iletişim stratejisinin belirlenmesi, iletişim araçlarının kullanımına dair ilkeler, pazarlama unsurları ve stratejileri, kurumsal kimlik, reklam araçlarının ve aktivitelerinin yönetimi, hedef kitle analiz ve yönetimi, kurumsal tutum ve davranış ilkeleri, süreçte iç içe geçen hizmet başlıkları arasındadır.
Markanızla Gurur Duyacağınız Bir Gelecek Sizi Bekliyor
Böylesi geniş, kavrayıcı bir yaklaşımla danışan firmamızın markalaşma serüveni; marka vaatlerinin gerçekleşmesi, marka kimliğinin ayrışması, marka imajının oluşması, marka prestijinin gelişmesi ve son kertede marka gücünün kendi potansiyeline ulaşması boyutlarıyla ele alınır.
Markanızla Gurur Duyacağınız Bir Gelecek Sizi Bekliyor
Böylesi geniş, kavrayıcı bir yaklaşımla danışan firmamızın markalaşma serüveni; marka vaatlerinin gerçekleşmesi, marka kimliğinin ayrışması, marka imajının oluşması, marka prestijinin gelişmesi ve son kertede marka gücünün kendi potansiyeline ulaşması boyutlarıyla ele alınır.